کد خبر: 3477
1399/03/15 - 13:52


تجهیز 99 درصد محورهای اصلی استان به دوربین‌های هوشمند

به گفته جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در حال حاضر آزادراه‌های زنجان شاهد ترافیک نیمه سنگین بوده و کنترل 99 درصد این محورهای مواصلاتی از طریق دوربین‌های هوشمند نصب شده انجام می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به گفته جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در حال حاضر آزادراه‌های زنجان شاهد ترافیک  نیمه سنگین بوده و کنترل 99 درصد این محورهای مواصلاتی از طریق  دوربین‌های هوشمند نصب شده انجام می‌شود.

سرهنگ محمدعلی عظیمی با اشاره به این‌که در حال حاضر کنترل ترددها از طریق دوربین‌های هوشمند ثبت سرعت نصب شده در محورهای مواصلاتی استان انجام می‌شود، اظهار کرد: اتوبان زنجان- قزوین، زنجان- تبریز و نیز زنجان- میانه مجهز به دوربین‌های هوشمند بوده و تنها محور فاقد دوربین هوشمند محور زنجان به خرمدره است.

وی با تصریح بر این‌که با آغاز تعطیلات چند روز گذشته محورهای مواصلاتی استان از قبیل لاین رفت آزادراه زنجان- قزوین و زنجان- تبریز شاهد ترافیک نیمه سنگین است، بیان کرد: محورهای جاده قدیم زنجان- خرمدره، زنجان- بیجار و میانه نیز شاهد ترافیک است.

جانشین پلیس راه استان با اشاره به تصادف مرگبار رخ داده در کیلومتر 17 اتوبان زنجان- قزوین اشاره کرد و یادآور شد: سه‌شنبه ساعت یک و نیم شب یک کشنده با کامیونت برخورد کرده و با خارج شدن از جاده واژگون شده بود که راننده و سرنشین آن در دم جان خود را از دست دادند.

وی یکی دیگر از تصادفات رخ داده در طول دو روز گذشته را برخورد موتورسیکلت با خودروی پراید عنوان کرد و افزود: متأسفانه در این تصادف راکب موتورسیکلت که به بیمارستان منتقل شده بود جان خود را از دست داد.

وی علت تصادف رخ داده را نقص سیستم روشنایی موتورسیکلت و انحراف به چپ راننده پراید اعلام کرد.

سرهنگ عظیمی علت اصلی تصادفات رخ داده در استان را خستگی و خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو دانست و خاطرنشان کرد: با وجود این‌که عدم توجه به جلو، خستگی و خواب‌آلودگی علت اصلی بخش قبل توجهی از تصادفات برون‌شهری استان را شامل می‌شود ولی رانندگان به این موضوع بی‌توجه بوده و شاهد تصادفات مرگبار هستیم.

وی به فعالیت پلیس نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان اشاره داشته و یادآور شد: در ایام تعطیلات چند روز گذشته نیروهای پلیس راه در محورهای پرتردد مستقر شده و به شدت با رانندگان متخلف و حادثه‌ساز برخورد می‌کنند./ 942

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانپلیس راه زنجانسرهنگ محمدعلی عظیمیدوربین های کنترل ترافیک
sedayezanjannews.ir/nx3477


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»