کد خبر: 7711
1400/03/28 - 18:21


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

مردم بی‌تفاوت نیستند

مهدی باقری: خوشبختانه میزان مشارکت مردم زنجان تا این ساعت مطلوب بوده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به تاثیر کرونا، مشکلات اقتصادی و بسیاری از معضلات در امر انتخابات گفت: خوشبختانه میزان مشارکت مردم مطلوب بوده است، با پیگیری‌هایی که کردیم فارغ از تعداد، مردم در ساعات ابتدایی اخذ رای در شعبات حضور داشتند که حاکی از بی‌تفاوت نبودن مردم در قبال آینده کشور است.

مهدی باقری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس، در ستاد انتخاباتی استان با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: فارغ از شعارزدگی باید بگویم مردم ایران فارغ از دین و مذهب، به دلیل سابقه تاریخی که دارند نسبت به مسائل کشور حساس بوده و اندازه وسع خود برای اعتلای کشور همواره پیشگام بوده‌اند، این مهم سرمایه بزرگی برای کشور است که به نسل‌های آینده خواهد رسید، همین امر موجب حسادت‌ورزی دشمنان ایران شده است.

باقری با اشاره به تاثیر کرونا، مشکلات اقتصادی و بسیاری از معضلات در امر انتخابات عنوان کرد: البته خوشبختانه میزان مشارکت مردم مطلوب بوده است، با پیگیری‌هایی که کردیم فارغ از تعداد، مردم در ساعات ابتدایی اخذ رای در شعبات حضور داشتند که حاکی از بی‌تفاوت نبودن مردم در قبال آینده کشور است.

نتیجه انتخابات را پیش‌بینی نمی‌کنم!

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه فرآیند تبلیغات و انتخابات در ریاست جمهوری قابل مقایسه با شوراها نیست، تصریح کرد: به شخصه نوع مناظرات (کاندیداهای ریاست جمهوری) و سطح آن را نپذیرفتم. بهتر بود حرف‌های جدی در شان نظام و مردم زده می‌شد. معتقدم تبلیغات پوستری منجر به شناخت کافی نمی شود.

وی در پاسخ به سؤالی در رابطه با پیش‌بینی از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نیز عنوان کرد: در مورد نتیجه انتخابات، پیش‌بینی نمی‌کنم!

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در بخش دیگری از اظهارات خود به عملکرد شورای پنجم اشاره کرد و گفت: ساختار مجلس در تائید صاحیت‌های شوراها مشکل دارد که نیازمند اصلاح و بررسی و رفع چالش‌ها در برخی مباحث است. در دوره پنجم شاهد اشکالات نظارتی بودیم. معتقدم فرآیند تائید صلاحیت شوراها اصلاح شود، در حال حاضر تائید صلاحیت توسط مجلس صورت می‌گیرد اما به نظرم  نماینده‌های مجلس ساز و کار باثباتی ندارند و این مهم باید به شورای نگهبان واگذار شود.

لزوم پیگیری انتخابات مجمع عمومی شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان

نماینده مردم زنجان و طارم در بخشی از اظهارات خود به مشخص نبودن پروسه برگزاری انتخابات مجمع عمومی شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان و نارضایتی مردم از لغو آن عنوان کرد: ارزش ریالی این سهام 6400 میلیارد تومان است که بناست به 5 نفر واگذار شود. قرار است از این میزان نزدیک به 2 هزار میلیارد تمان آزادسازی شود. انتخابات این مجمع در اسفندماه (سال 99) و اردیبهشت‌ماه سال جاری به دلیل عدم نظارت کافی، لغو و به احتمال زیاد به شهریورماه سال جاری موکول شد. افراد شرکت‌کننده در این مجمع به عنوان کاندیدا که قرار است در هیئت مدیره شرکت قبول مسئولیت کنند باید اهل فن باشند، اما اطلاعاتی از این سطح این افراد نیست که باید تمامی آن شفاف‌سازی شود.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشیخ مهدی باقریانتخابات 1400ستاد انتخابات زنجان
sedayezanjannews.ir/nx7711


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»