کد خبر: 4663
1399/08/02 - 15:57


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان اعلام کرد:

عملکرد اتحادیه‌ها هفته پیش رو بررسی می‌شود

معاون اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه مبنای تشکیل اتحادیه‌ها بر اساس قانون بوده است اعلام کرد که چرا باید اتحادیه‌ها به وظیفه خود عمل نکنند؟

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- به دنبال اعتراض رؤسای اتحادیه‌ها و صنوف نسبت به عدم نظارت کافی بر قیمت‌ها که در رسانه‌ها منتشر شده است، معاون اقتصادی استاندار زنجان با یادآوری مواد قانونی و وظایف اتحادیه‌ها در قبال بازار از بررسی عملکرد 6 ماهه نخست سال جاری اتحادیه‌ها با اولویت اتحادیه‌های کالاهای اساسی زنجان خبر می‌دهد.

محمدرضا آبی‌پور، معاون اقتصادی استاندار زنجان امروز در ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اظهارات برخی از رؤسای اتحادیه‌ها در جراید و رسانه‌ها در رابطه با وضعیت قیمت‌ها و نبود کنترل بر بازار اظهار کرد: از وظایف قانونی کمیسیون نظارت استان، نظارت بر مجامع امور صنفی و همین طور از وظایف اتحادیه‌ها و مجامع، تشکیل کمیسیون بازرسی است.

معاون اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه مبنای تشکیل اتحادیه‌ها بر اساس قانون بوده است اعلام کرد که چرا باید اتحادیه‌ها به وظیفه خود عمل نکنند؟

آبی‌پور با بیان اینکه از هفته پیش رو با اولویت اتحادیه‌های کالاهای اساسی، عملکرد 6 ماهه نخست سال جاری مورد بررسی قرار می‌گیرد، با اشاره به لزوم فعالیت کمیسیون نظارت مربوطه و واحدهای بازرسی در اتحادیه‌ها تاکید کرد: بر این اساس اتحادیه‌ها موظف به اعلام قیمت و نظارت بر سطوح قیمتی هستند، این آقایان در جراید اعلام می‌کنند که بازار نظارت کم است در حالی که نظارت بر بازار وظیفه قانونی و اصلی اتحادیه‌هاست.

این مسئول اضافه کرد: مجامع امور صنفی از طریق جراید اعلام کرده‌اند که چون درصدشان از محل تعزیرات و صنعت برنمی‌گردد، بازرسی‌شان از صنوف کمرنگ شده است، در حالی که این موضوع دلیلی بر عدم انجام وظیفه نمی‌تواند باشد.

لیلا محمدی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانمحمدرضا آبی پورستاد تنظیم بازار زنجاناتحادیه های توزیعی زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4663


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»