کد خبر: 2234
1399/02/30 - 16:10


در پی گلایه کارگران فضای سبز شهرداری به سخت‌گیری سازمان بازرسی در مورد قراردادهایشان؛

راشاد: با سازمان بازرسی رایزنی می‌کنیم

برخی از کارگران فضای سبز شهرداری زنجان به سخت‌گیری‌های سازمان بازرسی نسبت به قراردادهایشان و ضرورت ورود شورای شهر به برطرف کردن این مشکل تأکید داشتند که رئیس شورای شهر از رایزنی با سازمان بازرسی در این زمینه خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- برخی از کارگران فضای سبز شهرداری زنجان به سخت‌گیری‌های سازمان بازرسی نسبت به قراردادهایشان و ضرورت ورود شورای شهر به برطرف کردن این مشکل تأکید داشتند که رئیس شورای شهر از رایزنی با سازمان بازرسی در این زمینه خبر داد.

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان در پاسخ به مشکلات قراردادهای کارگران فضای سبز شهرداری و اعتراض آن‌ها به این موضوع اظهار کرد: در جریان مشکلات کارگران فضای سبز شهرداری قرار داریم و در تلاش برای برطرف کردن آن‌ها هستیم.

وی با بیان این‌که روزانه چندین مورد از این کارگران به شورای شهر مراجعه کرده و مشکلشان را مطرح می‌کنند ما نیز تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکل آنان انجام می‌دهیم، بیان کرد: پیگیری‌ها و تماس‌هایی را با سازمان بازرسی و نهادهای مرتبط داشتیم تا به نحوی بهبود وضعیت قراردادهای کارگران فضای سبز شهرداری را شاهد باشیم.

رئیس شورای شهر زنجان در پاسخ به سوالی در مورد تدوین و ارائه راهکاری که به صورت ریشه‌ای مشکل کارگران فضای سبز شهرداری را به همراه داشته باشد، تصریح کرد: شرایط افرادی که در این سازمان فعالیت دارند یکسان نبوده و نمی‌توان راهکار یکسانی برای همه آن‌ها در نظر گرفت.

به گفته این مسئول برخی از کارگران فضای سبز شهرداری با مدرک کارشناسی و فوق‌لیسانس وارد کار شدند و در حال حاضر انتظار ارتقا و انتقال آن‌ها به پست‌های بالاتر دارند، بیان کرد: افرادی نیز هستند که به دلیل اقتضای سنی نیاز به کار سبک‌تری داشته و یا به بیماری دچار شدند که امکان فعالیت در بخش فضای سبز را ندارند.

وی با اشاره به این‌که در حوزه فضای سبز شهرداری زنجان، شرایط کاری استاندارد بر همه کارگران نیست، خاطرنشان کرد: برای فعالیت افراد در فضای سبز شهرداری محدودیت‌های قانونی را سفت و سخت لحاظ نکردیم تا افراد بتوانند مشغول به کار شوند از سوی دیگر مشکل این کارگران در کمیسیون‌های شورای شهر مورد بررسی قرار گرفته و با شهرداری و سازمان بازرسی نیز صحبت‌هایی داشتیم تا بتوانیم این بخش را ساماندهی کنیم./ ا.ا

انتهای پیام

اقدام کننده: عیسی سهرابی

صدای زنجانشورای شهر زنجانکارگران فضای سبز شهرداریقرارداد کارگران شهرداری
sedayezanjannews.ir/nx2234


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»