سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان از راهاندازی اپلیکیشن اندرویدی «چشم شهروند» بهعنوان بستری نوین برای مشارکت شهروندان در ارتقای کیفیت خدمات شهری خبر داد
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سرپرست
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان از راهاندازی اپلیکیشن اندرویدی
«چشم شهروند» بهعنوان بستری نوین برای مشارکت شهروندان در ارتقای کیفیت خدمات
شهری خبر داد.
مهدی
عبادتی، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان از راهاندازی اپلیکیشن اندرویدی «چشم شهروند» بهعنوان
بستری نوین برای مشارکت شهروندان در ارتقای کیفیت خدمات شهری خبر داد.
سرپرست
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان با اشاره به اهمیت نقش نظارت
عمومی در بهبود فضای شهری افزود: با نصب اپلیکیشن چشم شهروند، شهروندان گرامی میتوانند
در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا نارسایی شهری، مورد مربوطه را همراه با تصویر و
موقعیت مکانی دقیق ثبت و گزارش کنند که این گزارشها به صورت مستقیم به واحدهای
تخصصی مرتبط در شهرداری ارجاع داده میشود تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع
مشکل اقدام شود.
وی افزود: برای تسهیل در ارتباط با شهرداری، شهروندان میتوانند از
سه روش اپلیکیشن چشم شهروند، تماس مستقیم با سامانه ۱۳۷ و مراجعه به وبسایت
شهرداری زنجان و ورود به بخش سامانه ۱۳۷ اقدام به گزارش مشکلات کنند.
عبادتی تأکید
کرد: در هر یک از روشهای فوق، شهروندان پس از ثبت گزارش، یک کد رهگیری دریافت
خواهند کرد تا از روند رسیدگی به موضوع مطلع شوند.سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و
ارتباطات شهرداری زنجان افزود: اپلیکیشن چشم شهروند گامی مؤثر برای تحقق شهر
هوشمند، شهروند هوشیار است و ما از همه شهروندان دعوت میکنیم با استفاده از این
ابزار، در مدیریت و نگهداری بهتر شهر سهیم باشند.وی یادآور شد اپلیکیشن چشم شهروند
در کافه بازار و سایت شهرداری زنجان در دسترس همشهریان محترم قرار دارد.
منبع/ فارس