پس از انتشار مطلبی تحت عنوان صدای مخاطبان که مربوط به دغدغه یکی از شهروندان در خصوص نحوه خدمات یکی از واحدهای نانوایی و مطالبه نظارت از مسئولان ذیربط بود، اداره کل غله استان زنجان جوابیه ای را به صدای زنجان ارسال کرده که متن ان عینا در ادامه منتشر میشود
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ پس از
انتشار مطلبی تحت عنوان صدای مخاطبان که مربوط به دغدغه یکی از شهروندان در خصوص
نحوه خدمات یکی از واحدهای نانوایی و مطالبه نظارت از مسئولان ذیربط بود، اداره کل
غله استان زنجان جوابیه ای را به صدای زنجان ارسال کرده که متن ان عینا در ادامه
منتشر میشود؛
مدیر
محترم پایگاه خبری صدای زنجان
سلام
علیکم
علیرغم
پاسخ ها و اطلاع رسانی های مکرر و متعدد به آن رسانه محترم و سایر اصحاب رسانه و
به منظور تسهیل در مطالبات عمومی و به حقه ی مردم شریف استان ، موکدا به آگاهی می
رساند ؛
طبق
قانون و تفاهم نامه فی مابین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت ، وظیفه نظارت بر
واحدهای نانوایی بر عهده اداره کل صمت و اتاق اصناف میباشد که این قانون از اسفند
1402 در کشور و از خرداد 1403 در استان زنجان اجرایی شده است.
لذا کلیه
اصحاب رسانه و شهروندان محترم به منظور گسترش مطالبات و نظارت مردمی بر عملکرد
واحدهای نانوایی استان زنجان و شهرستان های تابعه و ثبت گزارش تخلف در این حوزه میتوانند
با شماره های 33334040 و 124 تماس حاصل فرمایند.
«روابط
عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان»
توضیح
صدای زنجان:
موضوع
انتقال نظارت نانوانی ها از فرمانداریها و اداره غله به اداره صمت به نقل از
مسئولان مربوطه بارها منعکس شده اما برداشت عمومی این است که نظارت کلی همچنان با
این دستگاهاست، همچنانکه فرمانداریها و اداره غله بعنوان متولی اصلی نمی توانند
نسبت به موضوعات مطرح شده در پیام مخاطب گرامی بی توجه باشند و اگر هم وظیفه اجرایی
ندارند می توانند بعنوان متولی موضوع را از دستگاه مسئول پیگیری نمایند و صدای
زنجان نیز بعنوان یک رسانه محلی، موظف به انعکاس مطالبات شهروندان در چهارچوب
مقررات قانونی است و برای سانسور پیام های مخاطبان،حقی برای خود قائل نیست.