مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ و اورژانس اجتماعی ۱۲۳ آماده ارائه خدمات مشاوره روانی در زمینههای ترس، نگرانی، اضطراب و غیره به همشهریان هستند
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مریم کرمی روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود: این خط در بخش دولتی متمرکز است
و تماس گیرندگانی که به دلیل شرایط خاص، شاغل بودن و عدم دسترسی به مراکز مشاوره
حضوری نمی توانند از خدمات مشاوره حضوری استفاده کنند به سادگی می توانند از خدمات
مشاوره تلفنی استفاده کنند.
وی با
تاکید بر اینکه بهزیستی همواره به عنوان سازمان متولی حمایتهای روانی - اجتماعی
شناخته می شود، گفت: خط
مشاوره ۱۴۸۰ به عنوان
یکی از در دسترسترین راه های مشاوره تلفنی همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب و خط
تلفن ۱۲۳ همه روزه و به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت تماسهای عموم همشهریان و
مداخله در بحران های فردی و خانوادگی است.
کرمی
با بیان اینکه در شرایط کنونی باید بیش از پیش آماده خدمترسانی به هموطنان باشیم،
ضمن دعوت از مردم به حفظ آرامش، بر لزوم ارتقای تابآوری اجتماعی و کمک به آرامش
روانی برای حوادث غیرمترقبه تاکید کرد.
مدیرکل
بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته ۱۹ هزار و ۳۶۵ تماس موفق با خط
۱۴۸۰(صدای مشاور) بهزیستی ثبت شد خاطرنشان کرد: این خط امسال نیز در خصوص مسائل
مختلف از جمله کودکان و نوجوانان، مسائل تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، ازدواج، مشکلات
فردی و غیره خدمات ارائه میکند.