کد خبر: 11736
1403/02/20 - 13:21


رئیس مبارزه با مواد مخدرفرماندهی انتظامی استان زنجان مطرح کرد؛

دستگیری 86 نفر در طرح 48 ساعته آرامش در شهر

رئیس مبارزه با مواد مخدرفرماندهی انتظامی استان زنجان در نتیجه اجرای طرح 48 ساعته "آرامش در شهر" از دستگیری 86 نفر معتاد و خرده فروش و کشف 17 کیلو انواع مواد مخدر خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس مبارزه با مواد مخدرفرماندهی انتظامی استان زنجان در نتیجه اجرای طرح 48 ساعته "آرامش در شهر" از دستگیری 86 نفر معتاد و خرده فروش و کشف 17 کیلو انواع مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ "رفیعی" رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان زنجان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هدف قرار دادن نقاط آلود و جرم خیز طرح ضربتی "آرامش در شهر" را به مدت 48 ساعته در سطح استان به اجرا گذاشت.

وی افزود: از نتایج اجرای این طرح دستگیری 33 نفر خرده فروش مواد و 53 نفر معتاد متجاهر بود که در مجموع 86 نفر را شامل می شود.

سرهنگ رفیعی تصریح کرد: از دیگر توفیقات این طرح کشف 17 کیلو و 246 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، سوخته و دیگر مشتقات مواد بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان در خاتمه عنوان کرد: پلیس با قدرت تمام در راستای ایجاد آرامش شهروندان و پاکسازی نقاط آلوده از لوس وجود قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر طرح های ضربتی "عاصفات" و "آرامش در شهر" را بصورت مستمر و شبانه روزی اجرا خواهد کرد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمبارزه با مواد مخدرآرامش شهرقاچاق
sedayezanjannews.ir/nx11736


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»