کد خبر: 11724
1403/02/18 - 13:12


استاندار زنجان:

۶۰۰ هزار زنجانی واجد شرایط برای حضور در دور دوم انتخابات هستند

استاندار زنجان با اشاره به آمادگی حوزه‌های انتخابیه استان برای برگزاری انتخابات، گفت: بیش از 600 هزار نفر در استان در دو حوزه انتخابیه زنجان و طارم و همچنین خدابنده واجد حضور در پای صندوق‌های رای هستند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  استاندار زنجان با اشاره به آمادگی حوزههای انتخابیه استان برای برگزاری انتخابات، گفت: بیش از 600 هزار نفر در استان در دو حوزه انتخابیه زنجان و طارم و همچنین خدابنده واجد حضور در پای صندوقهای رای هستند. محسن افشارچی در گفتوگویی اظهار کرد: برگزاری انتخاباتی پرشور با امنیت بالا و سالم جزو تاکیدات در استان است و امیدواریم همچون دور اول انتخابات مردم با حضور در پای صندوقهای رای افراد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: با هدف تسهیل رأیدهی مردم 491 شعبه اخذ رأی برای دو حوزه انتخابیه در استان که به مرحله دوم کشیده شده، در نظر گرفته شده است و سهم صندوقهای شهری و روستایی در این انتخابات برابر است. 

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه تعداد و محل شعب اخذ رای توسط هیأتهای اجرایی حوزههای مختلف انتخابیه استان تعیین شده که شامل 289 شعبه ثابت و 202 شعبه سیار است، یادآورشد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دو حوزه انتخابیه، قریب به 10 هزار نفر عوامل اجرایی و افراد درگیر در انتخابات روند اجرایی انتخابات را برعهده خواهند داشت.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانانتخاباتصندوق رایتسهیل رأی‌دهی
sedayezanjannews.ir/nx11724


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»