کد خبر: 11707
1403/02/16 - 12:29


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان:

عرشه‌های پل در زنجان به صورت مساوی در اختیار کاندیداها قرار دارد

مجتبی حسینی‌راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان طی تماس با صدای زنجان اظهار کرد: با توجه به کاهش نامزدهای انتخاباتی در دور دوم به دو نفر زمینه استفاده از ظرفیت فضای تبلیغاتی شهرداری در این دور از انتخابات فراهم شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: مجتبی حسینی‌راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان طی تماس با صدای زنجان اظهار کرد: با توجه به کاهش نامزدهای انتخاباتی در دور دوم به دو نفر زمینه استفاده از ظرفیت فضای تبلیغاتی شهرداری در این دور از انتخابات فراهم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان با اشاره به اینکه با توجه به تعدد نامزدهای انتخاباتی در مرحله اول انتخابات امکان تقسیم امکانات تبلیغی شهرداری به صورت مساوی وجود نداشت؛ تصریح کرد: در دور دوم چون فقط دو نامزد داریم پیش از آغاز زمان تبلیغات انتخاباتی با دعوت از نمایندگان تام الاختیار نامزدها نسبت به تقسیم‌بندی این امکانات اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه طبق جلسه مشترک که با حضور مسئولان شهرداری برگزار شد، تقسیم بندی فضاهای تبلیغی شهری صورت گرفت، اضافه کرد: صورت جلسه مربوطه با توافق نمایندگان تام الاختیار کاندیداهای انتخاباتی امضا شد.

وی با بیان اینکه طبق صورت جلسه امضا شده؛ با توجه به وجود فضای کافی در عرشه پل‌های عابر پیاده و همچنین استندهای مناسب در معابر شهر زنجان طبق تبصره 4 ماده 82 قانون انتخابات مذکور به صورت مساوی؛ طبق مفاد مصرح در تبصره 2 ماده 76 قانون و ماده 74 آیین نامه مربوطه از همه تمامی عرشه های پل مندرج در لیست پیوست که شهرداری در اختیار فرمانداری قرار داده است؛ استفاده کنند، افزود: براساس همین صورت جلسه؛ بیلبوردهای یک و چهار، پنج، هفت، 9، 10، 12،14، 16 و 18 و همچنین لایت باکس‌های شماره ( یک و 4) توسط محمد اسماعیلی مورد بهره‌برداری قرار گیرد و همچنبن استندهای شماره ( 2، 3، 6، 8، 11، 13، 15، 17 و 19) و همچنین لایت باکس‌های شماره ( 2 و 3) در اختیار ستاد نبی اله محمدی قرار گرفت.

وی با اشاره به محدودیت ظرفیت عرشه‌های پل این امکانات به صورت مساوی در اختیار کاندیداها قرار گرفته است، عنوان کرد: نحوه بهره‌گیری از این ظرفیت به عهده ستادهای انتخاباتی بوده و حتی نصب بنرها نیز توسط تیم نصاب همکار شهرداری انجام می‌شود‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان با اشاره به وجود قوانین مربوط به تبلیغات انتخاباتی گفت: نصب تبلیغات روی تاسیسات شهری ممنوع است و اگر مشاهده شود نسبت به جمع آوری آن اقدام می‌شود و در این زمینه بین تبلیغات کاندیداها تفاوتی قائل نخواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این طبق قانون تبلیغات عکس‌های بزرگ تبلیغاتی صرفا باید در مقابل ستاد انتخاباتی نصب شود که تعداد مجاز این ستادها برای هر کاندیدا 10 مورد است، گفت: البته نصب این بنرها مشروط به قواعد خاص خود چون رعایت حریم راه، پیاده‌رو و غیره است.

حسینی راد با اشاره به برخورد با تخلفات تبلیغاتی عنوان کرد: جمع‌آوری این تخلفات با حضور عوامل انتظامی، نماینده فرمانداری و شهرداری جمع آوری شده و در این زمینه برخورد سلیقه‌ای اتفاق نمی‌افتد.

حسینی راد از کاندیداها و هواداران انتخاباتی خواست در این ایام باقی مانده به انتخابات اخلاق را در تبلیغات محیطی و مجازی رعایت کنند، گفت: امید داریم هواداران و فعالان ستاد انتخاباتی در فضایی آرام نسبت به تبلیغ کاندیداهای خود کنند تا شاهد انتخاباتی پرشور و بر مدار قانون باشیم.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانانتخاباتکاندیدتبلیغات
sedayezanjannews.ir/nx11707


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»