کد خبر: 11679
1403/02/10 - 15:51


مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان:

شوراهای شهر استان زنجان کمترین میزان تخلفات را دارند

سعید خلجی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان اظهار کرد: ۱۱۳ عضو شورای شهر در ۲۱ شهر زنجان فعالیت می‌کنند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سعید خلجی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان اظهار کرد: ۱۱۳ عضو شورای شهر در ۲۱ شهر زنجان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به بررسی‌های صورت گرفته شوراهای فعلی شهر در استان کمترین میزان تخلفات را داشته است، بیان کرد: تلاش شده شوراهای شهر استان زنجان با کمترین تخلف بیشترین کارکرد را داشته باشند.

خلجی با اشاره به اینکه براساس معیارهای تاکیدی وزارت کشور برای ارزیابی شوراها نسبت به بررسی عملکرد شوراها اقدام شده است، افزود: شورای شهر زنجان، سلطانیه و خرم‌دره در زمینه مدیریت شهری بهترین عملکرد را در استان داشته است.

 مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه افزایش بودجه ۳.۶ برابری بودجه شهرداری است، اضافه کرد: ۳ هزار  و ۱۶۰ میلیارد تومان در ۳ سال اخیر به شهرداری‌‌های استان از محل اعتبارات ارزش افزوده و اعتبارات عمرانی کمک شده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از شاخصه‌های ارتقا یافته در امور شهری چون آسفالت، بهسازی معابر عمومی و احداث پارک‌ها و غیره مرهون پیگیری شوراها بوده است، بیان کرد: تنظیم دفترچه عوارض متحدالشکل در سطح استان بوده است‌.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانامور شهریشورامیزان تخلف
sedayezanjannews.ir/nx11679


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»