کد خبر: 11677
1403/02/10 - 15:31


معاون دادستان مرکز استان زنجان خبرداد:

ساخت‌ بزرگ‌ترین میدان عرضه دام در زنجان

معاون دادستان مرکز استان زنجان همراه دیگر مسئولان استانی از روند ساخت و ساز بزرگترین میدان عرضه دام بازدید کرد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ معاون دادستان مرکز استان زنجان همراه دیگر مسئولان استانی از روند ساخت و ساز بزرگترین میدان عرضه دام بازدید کرد.

حجتالاسلام هادی در این بازدید که مدیرکل اوقاف استان زنجان، شهردار زنجان، مسئول اداره بهرهوری اقتصادی اوقاف و رئیس اداره اوقاف شهرستان زنجان نیز حضور داشتند، در جریان فرایند ساخت و تکمیل بزرگترین میدان عرضه دام استان در مجموعه کشت و صنعت مصباح حسینیه اعظم زنجان قرار گرفت.

 در این بازدید حجتالاسلام مختار کرمی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گزارشی بیان کرد: طرح احداث میدان جدید عرضه دام در این مجموعه در سازمان اوقاف تایید و به تصویب نهایی رسید که شامل 50 آغل 40 متری، انبار فروش علوفه، رستوران، چهار عدد باسکول، ساختمان مدیریت، غرفههای تغذیه، مهمانسرا و اسکان است.

 وی افزود:این طرح برای 20 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد خواهد کرد و بر اساس برآورد انجام شده در قالب طرح مطالعاتی، درآمد این طرح ماهانه 600 میلیون تومان خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: با توجه به پیشرفت نزدیک 50 درصدی این طرح در تابستان امسال افتتاح و مورد بهرهبرداری قرار خواهد گرفت که نقش مهمی در تامین زنجیره امنیت غذایی، متعادلسازی قیمت و دسترسی مناسبتر به دام سبک و سنگین در استان و منطقه خواهد داشت.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانعرضه دامدادستاناوقاف و امور خیریه
sedayezanjannews.ir/nx11677


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»