کد خبر: 11639
1403/02/03 - 11:41


مدیر فرودگاه شهدای زنجان خبرداد:

اعزام یک هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی

مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، امسال یک هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه استان به سرزمین وحی برای انجام حج تمتع اعزام می‌شوند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، امسال یک هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه استان به سرزمین وحی برای انجام حج تمتع اعزام می‌شوند.

محمدجواد یگانه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اعزام بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ زائر حج تمتع از استان زنجان، افزود: حجاج در قالب سه پرواز طی روزهای هفتم، هشتم و نهم خرداد سال‌جاری به خانه خدا اعزام می شوند.

وی در خصوص نحوه بازگشت حجاج نیز گفت: هنور تاریخ مشخصی در ارتباط با بازگشت حجاج اعلام نشده است اما معمولا پروازهای بازگشت ۲۵ روز پس از اعزام انجام می‌شود.

او در ارتباط با اعزام زائران حج عمره نیز گفت: طبق برنامه اعلام شده، فقط پنج تا ۶ فرودگاه بزرگ کشور شرایط اعزام زائران عمره را دارند و زنجان در این لیست قرار ندارد.

یگانه به موضوع برقراری پروازهای هوایی استان به فرودگاه‌های دیگر، گفت: این مهم از سوی فرودگاه زنجان و متولیان امر به ویژه استانداری در حال رایزنی است، اما مشکل اصلی به کمبود هواپیما بازمی‌گردد.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان، عنوان کرد: این فرودگاه در سال ۱۴۰۲ به ۲۴۰ پرواز مسافربری داخلی و خارجی با ۲۰ هزار و ۸۴۳ مسافر و ۹۸۲ پرواز غیرمسافری خدمات ارایه کرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز از این فرودگاه ۳۲ پرواز مسافربری داخلی و خارجی با سه هزار و ۳۷۹ مسافر انجام و به هزار و ۳۷۲ پرواز غیرمسافری خدمات ارایه شده بود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانحج تمتعفرودگاه شهدای زنجانزائر
sedayezanjannews.ir/nx11639


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»