کد خبر: 11637
1403/02/03 - 10:52


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خبرداد؛

کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر 62 حامی خارج از کشور حمایت فرزندان ایتام و محسنین را عهده‌دار هستند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در حال حاضر 62 حامی خارج از کشور حمایت فرزندان ایتام و محسنین را عهدهدار هستند.

روح الله صالحی گفت: ایرانیان، خیرین و خیریههای خارج از کشور به عنوان منابع و سرمایههای انسانی ارزشمند، تأثیرگذار و غیرقابل انکار، دارای اهمیت ویژه هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 62 حامی خارج از کشور با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، گفت: تعداد کل فرزندان اختصاص یافته به حامیان خارج از کشور 308 نفر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان افزود: جمع کمکهای نقدی خیرین و حامیان خارج از کشور در سال گذشته 7 میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: این کمکها در زمینه حمایت از خانوادهها با تعهد مساعدت ماهیانه، کمک به معیشت، بهداشت و درمان، امور آموزشی و تحصیلی، تأمین و یا بازسازی مسکن نیازمندان و در جهت رفع نیازمندیهای مددجویان هزینه شده است.

صالحی خاطرنشان کرد: ایرانیان نوعدوست مقیم خارج از کشور همگام با ایرانیان داخل کشور میتوانند در زمینههای مورد نظر خود به هموطنان نیازمند کمک کنند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانایتامحامیکمیته امداد
sedayezanjannews.ir/nx11637


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»