کد خبر: 11612
1403/01/28 - 12:44


مدیر مخابرات منطقه زنجان:

مشکل قطعی و اختلال شبکه تلفن ثابت کوی فرهنگ و کوی خرداد برطرف شد

مدیر مخابرات منطقه زنجان گفت: مشکل شبکه ارتباطی تلفن ثابت منطقه کوی خرداد و کوی فرهنگ که به دلیل خسارت کابلهای مخابراتی در جریان اجرای عملیات پروژه پل شهیدان کریمی، توسط پیمانکار شهرداری دچار اختلال و قطعی شده بود، برطرف و ارتباط تلفن ثابت مشترکان وصل شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیر مخابرات منطقه زنجان گفت: مشکل شبکه ارتباطی تلفن ثابت منطقه کوی خرداد و کوی فرهنگ که به دلیل خسارت کابلهای مخابراتی در جریان اجرای عملیات پروژه پل شهیدان کریمی، توسط پیمانکار شهرداری دچار اختلال و قطعی شده بود، برطرف و ارتباط تلفن ثابت مشترکان وصل شد.

مهندس شبستانی مدیر مخابرات منطقه زنجان اظهار داشت: پس از خسارت کابلهای مخابراتی و صدمه دیدن زیر ساخت شبکه ارتباطی، شبکه تلفن ثابت در منطقه کوی خرداد و کوی فرهنگ دچار اختلال و ارتباط تلفن ۴۰۰۰ مشترک قطع شد.

مهندس شبستانی افزود: هم اکنون با توجه به اقدامات انجام شده از سوی کارکنان فنی شبکه کابل مخابرات منطقه زنجان، این مشکل به صورت کامل برطرف شده است و ارتباط خطوط تلفن ثابت و اینترنت مشترکان در این منطقه برقرار است.

وی ادامه داد: همچنین رصد و پایش لحظه‌ای وضعیت شبکه به صورت ویژه در حال انجام است تا از اختلال جلوگیری شده و از ثبات و پایداری وضعیت شبکه اطمینان حاصل شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمخابراتقطعی تلفنتلفن ثابت
sedayezanjannews.ir/nx11612


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»