کد خبر: 11611
1403/01/28 - 12:34


رئیس کل دادگستری زنجان :

دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان توسعه می‌یابد

رئیس کل دادگستری زنجان گفت: دادرسی الکترونیکی از جمله برنامه‌های ابلاغی به مراکز استانهاست که در سال جاری باید نسبت به توسعه آن اقدام شود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ رئیس کل دادگستری زنجان گفت: دادرسی الکترونیکی از جمله برنامههای ابلاغی به مراکز استانهاست که در سال جاری باید نسبت به توسعه آن اقدام شود.

حجت السلام علی فرجی برحق  در دومین جلسه شورای مدیران دادگستری استان، افزود: در سال جاری باید برای نسبت به برگزاری دادرسی های الکترونیکی در تمامی حوزه های قضایی استان اهتمام بیشتری صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه رعایت نظم و انظباط برای انجام هر کاری مهم و ضروری است، گفت: در اجرای برنامه های ابلاغی و عملیاتی در حوزه های قضایی استان برخی عقب ماندگی ها و ضعف ها شناسایی شده است که امیدواریم با همفکری و همکاری میان همه بخش ها برای رفع آنها اقدام شود.

این مقام قضایی استان تاکید کرد: اجرای برنامه های قوه قضاییه در تشکیلات قضایی استان باید با جدیت و اهتمام بیشتر از همین ابتدای سال در دستور کار مدیران حوزه های قضایی قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مسئولیت ها یک امانت الهی است، گفت: باید قدر این مسوولیت را بدانیم و با ارائه خدمت صادقانه به مردم و اجرای عدالت موجب جلب رضایت مردم و خداوند متعال شویم.

این مسوول، توجه به معنویت به ویژه اقامه نماز اول وقت و جماعت در تمامی حوزه قضایی را امری مهم و ضروری عنوان کرد و گفت: در سال جدید توجه به معنویت و اجرای برنامه های فرهنگی برای کارکنان و خانواده آنها مورد اهتمام قرار گیرد.

وی همچنین به عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در این عملیات موفقیت آمیز سیلی سختی به اسرائیل غاصب نواختند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجاندادرسی الکترونیکحوزه های قضاییبررسی شکایت
sedayezanjannews.ir/nx11611


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»