کد خبر: 11602
1403/01/27 - 13:21


فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده خبر داد:

دستگیری 14 سارق در راستای اجرای طرح امنیت محله محور خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در نتیجه اجرای طرح امنیت محله محور(زاجرات) از کشف 18 فقره سرقت با دستگیری 14 نفر سارق خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در نتیجه اجرای طرح امنیت محله محور(زاجرات) از کشف 18 فقره سرقت با دستگیری 14 نفر سارق خبر داد.

سرهنگ محسن غنیمتی در این باره بیان داشت : به منظور مبارزه با سرقت،دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و کوپ  شهرستان، ضمن انجام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی طرح امنیت محله محور(زاجرات) به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح 14 سارق دستگیر  شدند که در تحقیقات اولیه به انجام 18 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: دستگیری 14 سارق و کشف 11 فقره سرقت اماکن خصوصی، 3 فقره اماکن عمومی ،2 فقره سرقت منزل، 1 دستگاه موتور سیکلت و 1 دستگاه خودرو مسروقه (پراید) از نتایج اجرا ی این طرح می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در پایان با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمین به مراجع قضایی تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان  ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشكوک امنیتی، مراتب را در اسرع وقت به مركز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانامنیت محلهخدابندهدستگیری سارق
sedayezanjannews.ir/nx11602


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»