کد خبر: 11219
1402/11/08 - 14:56


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:

اجرای طرح مفتاح‌الجنه برای ۵ هزار و ۹۰۰ مددجوی زنجانی

مديرکل کميته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تا پايان آذر امسال 5 هزار و 993 مددجوی زنجانی در قالب طرح مفتاح‌الجنه بازديد شدند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان/ مديرکل کميته امداد استان زنجان گفت: از ابتداي امسال تا پايان آذر امسال 5 هزار و 993 مددجوي زنجاني در قالب طرح مفتاحالجنه بازديد شدند.

روحاله صالحي، مديرکل کميتهامداد استان زنجان با بيان اينکه طرح مفتاحالجنه با هدف تفقد و دلجويي از مددجويان زير پوشش کميته امداد استان زنجان به صورت مستمر اجرا ميشود، اظهار کرد: در اين ديدارها علاوه بر کمک به رفع مشکلات و نيازهاي جامعه هدف، ايجاد نشاط معنوي در بين خيران و خانوادههاي نيازمند و تقويت همدلي و الفت بيشتر در جامعه اسلامي در دستور کار است.

مديرکل کميتهامداد استان زنجان با بيان اينکه اجراي طرح مفتاحالجنه موجب شکلگيري همت همگاني در حوزه رسيدگي به نيازمندان، زمينه سازي براي بهرهگيري بيشتر از ظرفيتهاي موجود در حوزه خير و احسان و ايجاد فرصتهاي جديد در مسير خدمترساني به جامعه هدف اين نهاد ميشود، افزود: تکريم خانوادههاي زير چتر حمايت و ترويج فرهنگ ناب علوي و فاطمي در حوزه همنشيني با نيازمندان و جريان سازي در حوزه تقويت مسئوليت و ايثارگري اجتماعي در حوزه کاري اين نهاد از اهداف ديگر اجراي طرح ارزشمند مفتاحالجنه است.

وي ادامه داد: مدجويان اين نهاد شامل خانوارهاي سرپرست سالمند، زنان سرپرست خانوار، دختران خود سرپرست و سرپرست زنداني هستند. صالحي با اشاره به اينکه از ابتداي امسال تا پايان آذر امسال 5 هزار و 993 مددجوي زنجاني در قالب طرح مفتاح الجنه بازديد شدند، گفت: در اين بازديدها به هر يک از خانوادهها به تناسب نيازي که دارند در طرح مفتاح الجنه کمک ميشود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمفتاح الجنهکمیته امدادمددجوي
sedayezanjannews.ir/nx11219


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»