کد خبر: 4662
1399/08/02 - 15:50


ادعای رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

زنجان مشکل مرغی ندارد!

بنا به اظهارات مسئولان جهاد کشاورزی، مشکلی در بازار مرغ چه در بخش تولید و چه حوزه مصرف وجود ندارد و به نظر می‌رسد بازار این کالا پس از مدت‌ها به ساحل آرامش رسیده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- بنا به اظهارات مسئولان جهاد کشاورزی، مشکلی در بازار مرغ چه در بخش تولید و چه حوزه مصرف وجود ندارد و به نظر می‌رسد بازار این کالا پس از مدت‌ها به ساحل آرامش رسیده است.

جواد تاراسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار استان که به ریاست استاندار برگزار شد، با تاکید بر اینکه هم اکنون مشکلی در تولید مرغ وجود ندارد، با اشاره به قیمت 20 هزار تومانی مرغ گرم اظهار کرد: مقرر شده تا قیمت‌گذاری جدید مرغ در استان زنجان را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که قیمت مرغ را طبق نرخ اعلامی ستاد تظیم بازار کشور و حتی کمتر از آن نرخ را رعایت می‌کند، اعلام کرد که از وزیر جهاد کشاورزی درخواست کردیم تا در راستای حمایت از حقوق مرغداران، سهم مرغ منجمد موردنیاز استان را به صورت ویژه در نظر بگیرند که البته قول‌های مساعدی نیز در این رابطه دریافت شد.

زنجان مشکل کمبود بذر گندم ندارد

تاراسی در بخش دیگری از اظهارات خود به کمبود بذر گندم کشور اشاره کرد و گفت: در بحث تولید، بیش از 85 درصد گندم استان کشت شده است و زنجان در این زمینه مشکلی ندارد، امیدواریم برای سال آتی نیز تولید گندم همانند امسال بیش از نیاز داخل استان باشد.

کرمی، نماینده اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به ذخیره 190 هزار تن گندم (2 ماه بعد از چینش گندم) اعلام کرد که مشکلی بابت محصول گندم وجود ندارد.

لیلا محمدی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانتولید مرغ در زنجانجواد تاراسیستاد تنظیم بازار زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4662


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»