کد خبر: 3479
1399/03/15 - 16:39


ضرورت تسریع الحاق منطقه گاوازنگ به محدوده شهر

بنا به گفته فرماندار زنجان، تغییر وضعیت و الحاق منطقه گاوازنگ زنجان در انتظار اقدامات مسئولان ذیربط استان و تصمیم شورای عالی معماری است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- بنا به گفته فرماندار زنجان، تغییر وضعیت و الحاق منطقه گاوازنگ زنجان در انتظار اقدامات مسئولان ذیربط استان و تصمیم شورای عالی معماری است.
رضا عسگری با بیان اینکه تبدیل گاوازنگ به عنوان منطقه 5 شهرداری زنجان نیازمند پیگیری‌های مجدانه از داخل و خارج از استان است، اظهار کرد: این منطقه باید در ابتدای امر در داخل حریم شهر و محدوده قانونی قرار گیرد. البته برخی از اقدامات در داخل استان و با برگزاری کارگروه‌های تخصصی انجام شده است.
فرماندار زنجان اضافه کرد: پس از بررسی‌ها، این موضوع در کارگروه‌های تخصصی در شورای برنامه ریزی و توسعه تصویب و در شورای عالی معماری کشور مطرح می‌شود.
فرماندار زنجان گفت: اراده مجموعه استان بر حل مشکل این منطقه بوده و برای تحویل آن به شهرداری و ایجاد منطقه جدید، باید مسیر قانونی طی شود.
عسگری ادامه داد: تصمیم‌گیری نهایی بر عهده شورای عالی معماری کشور بوده و پس از آن اقدامات لازم در استان برای الحاق این منطقه به منطقه شهری اقدام می‌شود.
وی با بیان اینکه در داخل استان مجموعه‌هایی نظیر حوزه عمرانی استانداری زنجان، اداره کل راه و شهرسازی و مدیریت شهری در این زمینه دخیل هستند، افزود: باید فعالیت‌های الحاق این مجموعه به شهر تسریع یابد.
این مسئول خاطرنشان کرد: پس از الحاق این مجموعه به شهر، شهرداری برای خدمات رسانی اقدام کرده و با این اوصاف شرایط جدیدی برای بهبود وضعیت این منطقه حاکم می‌شود./۹۴۱
انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانگاوازنگفرماندار زنجانشهرداری زنجان
sedayezanjannews.ir/nx3479


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»