کد خبر: 15108
1404/02/27 - 9:40


مدیر شرکت نفت زنجان عنوان کرد:

پیاده‌سازی خدمات اینترنتی کارت‌سوخت در چت‌بات هوشمند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: در راستای ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به شهروندان و افزایش بهره‌وری در فرآیند پاسخگویی چت‌بات هوشمند مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی در سامانه خدمات اینترنتی کارت هوشمند سوخت طراحی و پیاده‌سازی شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: در راستای ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به شهروندان و افزایش بهره‌وری در فرآیند پاسخگویی چت‌بات هوشمند مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی در سامانه خدمات اینترنتی کارت هوشمند سوخت طراحی و پیاده‌سازی شد.

علی مقدم با بیان اینکه در راستای ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به شهروندان و افزایش بهره‌وری در فرآیند پاسخگویی چت‌بات هوشمند مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی در سامانه خدمات اینترنتی کارت هوشمند سوخت طراحی و پیاده‌سازی شده است، اظهار کرد: این چت‌بات که از طریق آدرس اینترنتی fcs.niopdc.ir در دسترس قرار دارد نقش مهمی در تسهیل ارتباط میان کاربران و سامانه دارد و به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سئوالات متداول و ارائه خدمات متنوع است.

وی با بیان اینکه با استفاده از این ابزار هوشمند، کاربران می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر خدمات مشترکان به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند و مشکلات احتمالی خود را از طریق گفتگو با چت‌بات مطرح کنند، افزود: یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این سامانه امکان توسعه دامنه پاسخگویی آن به سایر فعالیت‌ها و خدمات شرکتی است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با تأکید بر اینکه این قابلیت زمینه‌ساز ارتقاء سطح تعاملات دیجیتال میان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مخاطبان آن شده و باعث صرفه‌جویی در زمان و منابع انسانی می‌شود، گفت: پاسخ‌هایی که از سوی چت‌بات ارائه می‌شود در محدوده اطلاعات تعریف‌شده دقیق و شفاف هستند.

وی ادامه داد: این ویژگی نه‌تنها دقت پاسخگویی را تضمین می‌کند بلکه سبب افزایش رضایتمندی کاربران نیز می‌شود و با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، این سامانه توانایی تحلیل سئوالات را دارد و می‌تواند با درک مفاهیم پشت پرسش‌ها، پاسخ‌هایی متناسب با نیاز کاربران ارائه دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با اشاره بر اینکه این چت‌بات به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت به‌روزرسانی مداوم دارد و می‌توان با افزودن داده‌ها و موضوعات جدید آن را به‌روز نگه داشت، اضافه کرد: این موضوع امکان توسعه مستمر و افزایش پوشش خدمات را فراهم می‌کند و در بلندمدت می‌تواند به یکی از ارکان اصلی ارائه خدمات غیرحضوری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران تبدیل شود.

مقدم عنوان کرد: هدف از ایجاد این چت‌بات هوشمند بهینه‌سازی فرآیند پاسخگویی تسهیل، دسترسی به خدمات، کاهش مراجعات حضوری و ایجاد تجربه‌ای یکپارچه و کارآمد برای کاربران در حوزه کارت هوشمند سوخت بوده است.

 منبع/ موج رسا

اقدام کننده: مسئول تحریریه

صدای زنجانکارت سوختچت‌باتفرآورده‌های نفتی
sedayezanjannews.ir/nx15108


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»