کد خبر: 11662
1403/02/08 - 13:39


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

اجرای 9 طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 9 طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد تومان در شهرستان خرمدره اجرا و به بهره برداری می رسد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 9 طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 84 میلیارد تومان در شهرستان خرمدره اجرا و به بهره برداری می رسد.

«علی محمد نادرخانی» اظهار کرد: این طرح ها شامل اجرای خطوط انتقال شمال شهر خرمدره به طول 4 کیلومتر، آبرسانی به فاز 3 شهرک گلدشت، تامین آب آشامیدنی سایت اداری و مساکن ملی خرمدره، تکمیل مخزن 1000 متر مکعبی سوکهریز است.

وی افزود: احداث 2 کیلومتر خط انتقال آب روستای فلج، یک کیلومتر خط انتقال روستای قلعه حسینیه، حفر و تجهیز چاه شماره 16 خرمدره و تکمیل مخزن 4000 متر مکعبی خرمدره از جمله دیگر طرح هایی است که امسال در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: سال گذشته نیز 10 طرح آبرسانی با اعتبار بالغ بر 97 میلیارد تومان در شهرستان خرمدره اجرا و به بهره برداری رسید.

نادرخانی گفت: اجرای 80 میلیارد تومان طرح های توسعه ای در تصفیه خانه آب ابهر و خرمدره نیز از جمله اقدامات شرکت آبفا در سال گذشته در شهرستان خرمدره بود.

این مسئول یادآور شد: توسعه خدمات آب و فاضلاب به ویژه در حوزه روستایی از اولویت های کاری شرکت آبفا در سال جدید است که در این راستا روستای نصیرآباد خرمدره به عنوان نخستین روستای استان، از خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب برخودار شد.

گفتنی است: شهرستان خرمدره با 75 هزار نفر جمعیت و 34 هزار مشترک یکی از 8 شهرستان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب در استان زنجان است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآبرسانیروستای نصیرآبادآبفا
sedayezanjannews.ir/nx11662


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»