کد خبر: 11738
1403/02/20 - 14:56


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان :

یک خیر زنجانی پنج هزار جلد کتاب به ۲ کتابخانه عمومی اهدا کرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: سید افضل موسوی خیر نیک‌اندیش در راستای اجرای «طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی»، پنج هزار جلد کتاب به 2 کتابخانه عمومی استان اهدا کرد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل کتابخانههای عمومی استان زنجان گفت: سید افضل موسوی خیر نیکاندیش در راستای اجرای "طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی"، پنج هزار جلد کتاب به 2 کتابخانه عمومی استان اهدا کرد.

محمد رضاخانی افزود: این اقدام در راستای تقویت جریان گردش کتاب در جامعه و غنیسازی منابع کتابخانههای عمومی استان صورت گرفت.

وی اضافه کرد: مجموعه کتاب های اهدایی در حوزه علوم اسلامی از قبیل دین و تاریخ است و جهت استفاده علاقه مندان به کتابخانه عمومی سید سجاد و سیده فاطمه موسوی زنجان اهدا شد.

این مسوول ادامه داد: همچنین 71 نسخه نفیس از قبیل کتب خطی، سنگی، سربی، افست و گراور در این مجموعه موجود است.

به گفته مدیرکل کتابخانههای عمومی استان زنجان از این تعداد کتب اهدایی، تعدادی نیز متعلق به کتابخانه شخصی آیتالله شبیری (حسینی) زنجانی است که توسط این خیر دریافت و به کتابخانه اهدا شد. وی اظهار داشت: سنت حسنه اهدای کتاب با تقویت جریان گردش کتاب در جامعه و غنیسازی منابع کتابخانههای عمومی به ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش سرانه مطالعه در کشور منجر می شود.

100 باب کتابخانه عمومی اعم از نهادی و مشارکتی در استان زنجان فعال است که از این تعداد 35 باب کتابخانه در مناطق روستایی قرار دارد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانخیراهدا کتابکتابخانه
sedayezanjannews.ir/nx11738


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»