کد خبر: 11716
1403/02/17 - 15:45


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

موزه آموزش و پرورش زنجان تجربه‌ای گران سنگ برای آینده‌گان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به فعالیت موزه آموزش و پرورش از یک و نیم سال گذشته گفت: بی شک هر جامعه‌ای اگر به اصالت فرهنگ و باورهای خود اهمیت ندهد خسرانی عظیم خواهد دید، بنابراین موزه آموزش و پرورش زنجان تجربه‌ای گران سنگ برای نسل جدید و آینده‌گان خواهد بود

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به فعالیت موزه آموزش و پرورش از یک و نیم سال گذشته گفت: بی شک هر جامعهای اگر به اصالت فرهنگ و باورهای خود اهمیت ندهد خسرانی عظیم خواهد دید، بنابراین موزه آموزش و پرورش زنجان تجربهای گران سنگ برای نسل جدید و آیندهگان خواهد بود.

علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در برنامه تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی استان با بیان اینکه همه فرهنگ، اخلاق تدین و همه خوبیها را مدیون شما اساتید هستیم، اظهار داشت: امروز شاهد پشتوانه یک قرن اصالت فرهنگی و ماندگار در این فضای مقدس هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه تقوا، انس با قرآن، عشق و رابطه معنوی با شاگردان، خوشرویی و نقش الگویی علمی و فرهنگی در  وجود تک تک شما به عینه مشاهده میکنیم، خطاب به اساتید فرهنگی تصریح کرد: شما اساتید ستارگان بی بدیل در آسمان علم و جامعه ما هستید.

وی با اشاره به اینکه اگر امروزه جامعهای در متن تمدن دینی و انقلابی را شاهد هستیم از شما به نسلهای بعدی منتقل شده است، افزود: معلمی در شما معنا پیدا کرده است و شما متعلق به یک زمان و مکان خاص نیستید، همه زمانها و مکانها محفلی برای علم آموزی و تربیت در نزد شما اساتید است.

اسماعیلی با بیان اینکه معلمی را نمیتوان به عنوان شغل تلقی کرد بلکه عشق و خدمت خالصانه برای ارتقای جامعه است، افزود: جان فشانیهای جوانان انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس و شهدا و مجاهدان علم و پژوهش، تفقد، مجاهدان معارف دینی و ... را مدیون علم و معرفتی شما هستیم که خداوند در وجود شما نهادینه کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به فعالیت موزه آموزش و پرورش از یک و نیم سال گذشته، افزود: بی شک هر جامعهای اگر به اصالت فرهنگ و باورهای خود اهمیت ندهد خسرانی عظیم خواهد دید، موزه آموزش و پرورش تجربهای گران سنگ برای نسل جدید و آیندهگان خواهد بود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانموزهاصالت فرهنگنسل جدید
sedayezanjannews.ir/nx11716


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»