کد خبر: 11715
1403/02/17 - 15:15


استاندار زنجان تاکید کرد:

لزوم توجه بیشتر به حوزه پرورش

استاندار زنجان با بیان اینکه با سرمایه‌گذاری بر آموزش و پرورش می‌توانیم بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کشور را جمع کنیم، افزود: حوزه آموزش و حوزه پرورش به یک اندازه حائز اهمیت هستند

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  استاندار زنجان با بیان اینکه با سرمایه‌گذاری بر آموزش و پرورش می‌توانیم بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کشور را جمع کنیم، افزود: حوزه آموزش و حوزه پرورش به یک اندازه حائز اهمیت هستند ولی متاسفانه در سال‌های گذشته آنچنان که باید به حوزه پرورش توجه کافی نشده است.

محسن افشارچی در برنامه متمرکز هفته گرامی‌داشت مقام معلم که در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار شد، اظهار کرد: مسئله آسیب‌های اجتماعی یکی از مهمترین مشکلاتی است که در جلسات مجموعه فرهنگی بر روی آن تمرکز می‌شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه معلمان شریف‌ترین قشر جامعه ما هستند، گفت: امسال تابستان انتظار دارم، باید برنامه‌های خوبی برای دانش‌آموزان داشته باشیم.

افشارچی با تاکید بر لزوم برقراری عدالت آموزشی در استان زنجان، خاطرنشان کرد: باید سطح همه دانش‌آموزان استان را بالا ببریم و باید استعدادهای آنان را شکوفا کنیم و در صورت سستی و کوتاهی باید پاسخگو باشیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این مراسم، با بیان اینکه دلسوزی مهمترین ویژگی یک معلم در بخش آموزش است، اظهار کرد: اثرگذاری دلسوزی معلمان بر کشور و دانش‌آموزان بسیار است.

مصطفی طاهری خاطرنشان کرد: طبق تجربه اثربخشی اردوها برای دانش‌آموزان قابل مقایسه با هیچ کار فرهنگی نیست.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانسرمایه گذاریآموزش و پرورشاستاندار زنجان
sedayezanjannews.ir/nx11715


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»