کد خبر: 11675
1403/02/10 - 10:46


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

دوره کشوری هم‌صدا در دادرس به میزبانی زنجان برگزار شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نخستین دوره کشوری هم‌صدا در دادرس با حضور 400 مربی و داور خانم و آقای جمعیت هلال‌احمر، با میزبانی زنجان به پایان رسید

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نخستین دوره کشوری همصدا در دادرس با حضور 400 مربی و داور خانم و آقای جمعیت هلالاحمر، با میزبانی زنجان به پایان رسید.

حکمتالههاشمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در آیین اختتامیه نخستین دوره کشوری همصدا در دادرس اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره انتقال مهارت کار با دانشآموزان، تربیت آگاه، تقویت و توسعه کار تشکیلاتی مربیان و داوران طرح دادرس (دانشآموزان آماده در روزهای سخت)، ارتقای دانش و بهروزرسانی اطلاعات بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآوری کرد: با توجه به اینکه نقش همه ما کلیدی است و جامعه امروز به ما اعتماد و نیاز دارد، امیدوارم با اجرای این برنامه که ویژه مربیان و داوران طرح دادرس(دانش آموزان آماده در روزهای سخت) است به ادبیات مشترک برسیم و برای جامعه هدف سودمند باشیم.

وی گفت: هلالاحمر در همه حوزهها و همچنین در چرخه مدیریت بحران نقش کلیدی و تاثیر گذاری دارد برای پیشگیری و پاسخگویی به سوانح نیز نقش محوری و موثری ایفا میکند.هاشمی ادامه داد: ابزارهایی که برای پاسخگویی به حوادث نیاز است در همه حوزههای هلالاحمر وجود دارد و مدیریت میشود به همین دلیل در اینمجموعه با توجه به اهداف و رسالت این جمعیت که سلامت و حمایت از انسانهاست باید مکمل هم باشیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: هلال احمر در دورهها در شرایط سختی قرار میگیرد که بتواند در شرایط سخت به نحو مطلوبی به آسیب دیدگان از حوادث خدمات ارائه دهد.وی گفت: بر همین اساس باید روحیه و آستانه تحمل بالایی داشته تا بتوانیم در شرایط اضطراری پاسخگویی خوبی به حوادث داشته باشیم.

گفتنی است، دوره همصدا در دادرس با کارگاه و مباحث اصلی مهارتهای داوری، تجربه آموزش، کارگاههای کار با دانشآموزان، فن بیان، ارزیابی و علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، پانسمان بانداژ و آتل بندی، اطفای حریق، حمل مصدوم و پناهگیری در اردوگاه مهر انزلی به میزبانی هلالاحمر زنجان در 2 دوره ویژه برادران و خواهران برگزار شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانطرح دادرسیهلال احمردوره هم صدا
sedayezanjannews.ir/nx11675


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»